You Are Not Alone

04.10.2010 17:38

Nejsi sama...

 

You Are Not Alone...

                Seděla jsem schoulená do klubíčka, ruce složené na kolenou a hlavu schovanou v nich...

                You Are Not Alone...

                A najednou ses objevil. Jasně si na tu chvíli vzpomínám. Přicházel jsi bůhvíodkud a šel jsi přímo ke mně. Kráčel jsi pomalou, vláčnou chůzí. Klidný. Vyrovnaný. Krásný. S úsměvem na rtech...

                You Are Not Alone...

                Slyšela jsem naprosto zřetelně, jak zpíváš potichu tyto slova. Zvedla jsem hlavu. Zírala jsem na Tebe jako na přízrak. A Ty jsi kráčel ke mně, usmíval ses a potichu sis zpíval:  You Are Not Alone...

                Začala jsem se také usmívat. Ty jsi přišel, Michaeli? Ty jsi tu se mnou?!

                Přikývl jsi a zpíval dál. Už jsi stál nade mnou. Sklonil ses a zvedl´s mě k sobě. S písničkou na rtech jsi mě k sobě přitisknul a držel mě v náručí. S písničkou na rtech ses se mnou kolébal ze strany na stranu a mně bylo po dlouhé době moc dobře. Cítila jsem se v bezpečí. Byla jsem šťastná. Cítila jsem se milovaná.

                Ty jsi přišel, příteli. Byl jsi u mne. Cítila jsem Tě. Tulila jsem se v Tvé náruči. Tančili jsme spolu. A Ty sis zpíval: You Are Not Alone... Nejsem sama. Jsem s Tebou. V Tvé náruči. Tančíš se mnou. Zpíváš mi do vlasů krásnou píseň... jsem šťastná. Jsem milovaná. Cítím Tvou lásku, Michaeli. Cítím tu lásku, kterou jsi dával všem a každému. Cítím tu sílu, která tvoří svět. Děkuji. Děkuji, Michaeli. Děkuji, příteli můj. Ty jsi přišel. Jsi tu. Jsi tady a se mnou. Děkuji. Děkuji...

                Šššššššššš... Všechno bude dobré. You are not alone... Nejsi sama... Přestože jsme od sebe daleko, jsi v mém srdci... Nejsi sama. Vzdálenost nic neznamená. Přestože máš pocit, že jsem v dálkách, jsem ve skutečnosti tady. S tebou. Nejsi sama. Stojím tu s tebou. Chtěla jsi, abych přišel. Objal tě v náručí. Tak jsem tu s tebou. Nejsi sama... Ššššššššššššššš...

                Ach, Michaeli, drahý Michaeli...

—————

Zpět