Podzim a zima znamenají pro mnoho lidí tradiční období přibývání na váze

20.10.2010 13:26

Příběh měsíce: Jarka Poláčková

Celý život bojuji s nadváhou. Už jako mladá holka jsem byla plnější postavy. Potom přišly 3 děti a kila šla nahoru. Po každém porodu jsem byla vždy o trochu silnější. Postupem let jsem vyzkoušela různé diety, tablety na hubnutí, dělenou stravu, ale výsledek byl jen dočasný, pak se dostavil jo-jo efekt a váha byla zpátky.

Teď je mi 51 let, rok jsem byla nemocná a během toho roku jsem dost přibrala. To už bylo na mě moc, nemohla jsem se na sebe podívat ani do zrcadla. Začaly i zdravotní problémy. Rozhodla jsem se začít s tím něco dělat. Na internetu jsem si našla stránku - Centrum redukce váhy - zaujalo mě to, vyplnila jsem dotazník a čekala, až se mi ozve poradce. Wellness poradkyně se ozvala asi během 3 dnů. Vysvětlila mi, jak program funguje a já souhlasila s tím, že začnu. I když jsem byla ze začátku dost skeptická a nevěřila, že to funguje, šla jsem do toho a spolu s tim dodržovala pitný režim a pod jejím vedením se mi podařilo zeštíhlet v pase o 14 cm a bocích o 17 cm!

Jsem sama se sebou spokojená, cítím se velice dobře. Nastartovala jsem si novou etapu svého života, kdy se zase můžu na sebe dívat do zrcadla, pěkně oblékat a nemusím hledat oblečení, kde je 3 a více X. Známí mi říkají, že mi to sluší a to je pro mě největší odměna. Moje Wellness poradkyně mi byla velkou oporou a pod jejím vedením jsem dokázala něco, na co jsem opravdu hrdá a hlavně bych nikdy nevěřila, že tu váhu ještě dokážu shodit. Mám skvělý pocit, že jsem pro sebe a své zdraví udělala to nejlepší. Proto také patří veliký dík mé poradkyni, protože mi byla velkou oporou psychickou, ale i odbornou. Bez ní bych to asi nikdy nedokázala.

Mohu doporučit všem, kteří váhají začít. Opravdu to funguje!!!!!!! Zdraví Jarka

Podzim a zima znamenají pro mnoho lidí tradiční období přibývání na váze.

Pro začátek si prohlédněte následující rady a pokyny důležité pro redukci váhy...

Milé klientky, milí klienti,

Je tady podzim, čas, kdy se hůře dosahuje nebo udržuje optimální váha. Proto se dnes zaměříme na důležité desatero, které mějte stále na očích. Dobrý TIP je, pověsit si ho na lednici a denně si ho připomínat:

  1. Ujistěte se, že jste nezapomněli na snídani. Je to nejdůležitější jídlo dne. Po dlouhé přestávce potřebuje organismus doplnit zásoby pohonných látek.
  2. Nepokoušejte se zhubnout více než jeden kilogram tělesné hmotnosti týdně - dopřejte organismu dostatek času zvyknout si na nový zdravější režim.
  3. Přestaňte konzumovat polotovary a rychlá občerstvení. Jsou to v podstatě jedy - plné chemických látek, zpracované a těžko stravitelné.
  4. V první řadě se vyhýbejte potravinám s obsahem tuku a cukru (koláče, sušenky, pečivo, atd.).
  5. Jezte pomalu a vše vychutnávejte. Jíte-li rychle, sníte obvykle více, než potřebujete. Každé sousto řádně žvýkejte, dokud se zcela nerozmělní.
  6. Nepoddávejte se touze po sladkých pamlscích! Místo toho přemýšlejte o správných, na živiny bohatých potravinách, snižujících riziko srdečních a kloubních onemocnění, cukrovky a rakoviny.
  7. Nejezte jídla bez chuti. Ti, kteří se snaží zhubnout, často konzumují malé porce nemastných neslaných jídel. Není divu, že mnoho z těchto lidí nevydrží do konce!
  8. Připravujete- li zeleninu, uvařte ji v páře nebo ji místo obvyklého vaření ve vodě, jímž dochází ke ztrátě drahocenných živin, poduste.
  9. Roztřiďte potraviny ve spižírně a veškeré nesprávné vyhoďte. Na nákupu použijte místo vašeho starého nákupního seznamu našeho průvodce.
  10. Přestaňte se domnívat, že zeleninové saláty jsou pouze záležitostí letního období. Jsou skvělé v průběhu celého roku a pro váš organismus znamenají v chladném počasí skutečné živinové povzbuzení.

Uvědomte si, co potrava znamená pro váš organismus. Je to pohonná látka.
Proto se naučte vybírat zdraví prospěšné potraviny a nahraďte jimi tak zbytečné "prázdné kalorie."

Přečtěte si následující pokyny a objevte způsob, jak naplnit talíř chutnými a prospěšnými potravinami! Zde je pár zásad

  1. Více čerstvé zeleniny a ovoce, protože to jsou živé potraviny transferující organismu pozitivní energii. Obsahují vlastní enzymy, takže jsou organismem snadno vstřebávány. Vařením nad 118 °C dochází v těchto potravinách ke zničení přirozeného obsahu látek podporujících v organismu tvorbu enzymů důležitých pro trávení potravy!
  2. Správné tuky, jako jsou rybí, olivový, lněný, dýňový. Tuk je životně důležitou živinou, bez které by organismus nemohl existovat. Každá buňka v těle potřebuje mastné kyseliny. Věděli jste, že při nízkotučné stravě je organismus náchylnější k tvorbě žlučových kamenů? Žlučník uschovává žluč, která bude později využita k trávení tuků. Pokud není pravidelně vyprazdňován, žluč zde zůstává, stagnuje (vázne) a umožňuje tím tvorbu žlučových kamenů. Tajemství spočívá ve vyloučení potravin s bohatým obsahem tuku a cukru a výběru a konzumaci kvalitního tuku.
  3. Nejlepším výběrem jsou potraviny s pomalu uvolňovanými karbohydráty: Ovesné otruby, rýže, ovesné vločky, pohanka, ječmen, Basmati a neloupaná rýže, špaldová pšenice, jáhly, celozrnné těstoviny, sušená čočka, luštěniny, fazole, ovoce.
  4. Správný výběr pomalu uvolňovaných přesnídávek: čerstvé jablko, hruška, šťavnatý pomeranč, kiwi, čerstvá broskev nebo meruňka, neslazený, nízkotučný popcorn s nízkým obsahem soli, těstovinový salát ochucený citrónovou šťávou, pepřem a salátovou zeleninou, ovocná mísa, čočková polévka, rajská polévka, celozrnné ovesné sušenky se sladem, sušené meruňky, rozinky sultánky, švestky, kvalitní proteinovou tyčinku s pomalými sacharidy.

Dnes vám jako produkt měsíce přinášíme vynikající podporu a atraktivního pomocníka při snižování váhy THERMOCOMPLETE pro zrychlení spalování tuku a zvýšení přílivu energie, tzv. 2 v 1!

Víte, že už jen dva měsíce zbývají do Vánoc? Proto jsme pro vás jako skvělý nápad na krásný a kvalitní dárek, i jako druhý zvýhodněný produkt měsíce Října připravili luxusní dámskou a pánskou vůni, celosvětově velmi uspěšně prodávanou, jedinečnou a vysoce kvalitní:

Heart pro ženy
Soul pro muže

bližší informace získáte u svého poradce

 

 

—————

Zpět