Nejčastější novoroční předsevzetí - zhubnout!

26.03.2011 19:32

Příběh měsíce: Magda Vajová

Jmenuji se Magda Vajová. Je mi 38 let. Po 3 dětech jsem dost přibrala. Vyzkoušela jsem různé diety, ale vždy mě bolel žaludek a byla jsem hrozně unavená. Jednoho dne jsem potkala svoji kamarádku a nevěřila jsem vlastním očím, jak mohla takto zhubnout. Dala mi kontakt na poradkyni z Centra redukce váhy, která mi hodně pomohla a dodávala mi sebevědomí.

Za nedlouhou dobu jsem si upravila váhu podle svých představ a vytvarovala postavu o neuvěřitelných 52 cm. Ted mám o 3 velikosti menší šatník a jsem velmi spokojená. Zmizely migrény i bolesti žaludku. Chtěla bych poděkovat své poradkyni, že mě podporovala a byla vždy v dobré náladě. Moc mi pomohla. Váhu si budu udržovat i nadále, protože se cítím skvěle.

   Milé klientky a milí klienti,

 

Je tady leden a většinou jsme všichni trávili čas oslavami Nového roku. Máme tak pocit, že je potřeba nyní opět nastartovat zdravější způsob života. Proto se spolu dnes podíváme, na co je nejdůležitější se zaměřit nejdříve.

V roce 2011 kompletně změníme svůj přístup ke stravování. Rozloučíme se starými myšlenkami a návyky a nahradíme je novým, bezpečným, vysoce efektivním systémem. S naší pomocí objevíte nový, dosud skrytý vzhled vaší postavy. Myšlenka je zaklad! Myslete tedy pozitivně, jídlo vnímejte novým způsobem:

Strava je naším přítelem:
Naučte se mít rádi to, co vám může přinést živiny, energii, optimální kondici. Hladu se můžete zbavit pouze tak, že si budete vybírat potraviny bohaté na živiny jako jsou vitamíny, minerály, antioxidanty, bílkoviny!

Voda:
Voda dopravuje živiny a energii do celého organismu. Pijte neperlivou vodu pravidelně během celého dne, jen tak bude moci zažívací ústrojí pracovat efektivně. Doporučujeme pít denně dva litry. Pitný režim si doplňte i o bylinné čaje. Skvělý tip je horký Thermojetics! Lépe se tak samozřejmě i hubne.

Upravte příjem proteinu:
Protein neboli bílkovina je stavební jednotkou svalové hmoty. Tradiční dieta (hladovění) obvykle vede k oslabení svalové hmoty, čímž je drasticky snížena schopnost organismu spalovat tuk. Začleňte tedy do svého jídelníčku libový protein, jako kuře bez kůže, ryby, tmavé maso nebo tofu, které neobsahují větší množství škodlivých tuků. Vynikající je F1 a F3 Herbalife jako dostatečný zdroj bezpečných bílkovin bez nasycených tuků.

Zaměřte se na barevné sacharidy:
Paprika, rajčata, špenát, mrkev, brokolice. Omezte přísun tmavých a světlých sacharidů, jako je chléb, těstoviny, rýže, brambory a pečivo, které obsahují velké množství kalorií a nízké množství důležitých živin.

Zázračná vláknina:
Je nezbytná pro vstřebávání a trávení potravy. Pomáhá udržovat vnitřní prostředí zažívacího traktu čisté. Podporuje rovnoměrný průchod potravy a to je právě to, co potřebujete při regulaci váhy.

Díky svátečnímu období, které jste prožili, budete mít pravděpodobně pocit, že celý měsíc jste konzumovali nadměrné množství potravin!

Jestliže v lednu začínáte nebo obnovujete program pro regulaci váhy, je dvojnásobně důležité, abyste si udrželi optimální činnost zažívacího ústrojí! Je to nejdůležitější začátek pro nápravu!

Náš zažívací trakt je pozoruhodně přizpůsobivý, přesto ho nesprávné stravování a nesprávné návyky životního stylu mohou oslabit a způsobit řadu nepříjemných symptomů jako je nadýmání, zadržování vody, zácpa, plynatost, křeče či porucha trávení. Hodně zeleniny syrové, ale i z části tepelně upravené zvláště v zimě, a také aloe vera nápoj vám okamžitě může pomoci!

Vynikající tip pro leden: exklusivní produkt měsíce Cell activator
Stejně jako automobil potřebuje specifickou pohonnou látku, aby mohl vyvinout energii nezbytnou k pohybu, i naše buňky potřebují specifické živiny, aby mohly produkovat buněčnou energii. Cell Activator je vytvořen tak, aby nám pomohl dopravit tyto nezbytné živiny k jednotlivým buňkám a podpořil tak tvorbu energie prostřednictvím Krebsova cyklu a aerobní fosforylace.

Houba Shitake je také skvělým zdrojem živin, obsahuje vysoké množství vitamínu B. Chlorela je koncentrovaný zdroj výživy považovaný mnohými odborníky za jedinečný a řadící se mezi nejvýživnější rostliny na celé planetě! Zelená algae kultivovaná čerstvou vodou podle obecného mínění obsahuje nejvyšší známou koncentraci chlorofylu. Obsahuje rovněž vysoké množství beta-karotenu, vitamínu B12, železa, RNA, DNA a proteinu.

Kayenský pepř podporující efektivní vstřebávání a asimilaci živin z potravy. Capsaicin má rovněž terigenní efekt (činnost látek zvyšujících tělesnou teplotu).

Minerály zinek, mangan a měď jsou nezbytné živiny hrající důležitou roli při udržování buněčné energie. Laktoferin je přirozený syrovátkový protein derivovaný z mléka s pozitivními nutričními vlastnostmi.

Úspěšné vykročení do Nového roku Vám za Centrum zdraví a redukce váhy přejí

   Štěpánka a Míša

 

—————

Zpět