Moje zažívání

09.05.2010 14:24

Dá se říci, že celý svůj dosavadní život jsem až příliš často brala různé léky a antibiotika. Věřím, že (nejen) díky tomu jsem už od dětství trpěla na zácpu a ještě častěji na průjem. Stačilo trochu víc stresu než obvykle (ve škole prověrka, zkoušení, dokonce i tělocvik, později ples, aktivita na veřejnosti, maturita, potom pohovor, ...) a řešila jsem zažívací potíže. Trápily mě vlastně pořád, dokud jsem neobjevila produkty Herbalife. Díky pravidelnému užívání produktů jsem si zažívací ústrojí normalizovala natolik, že dnes se objeví "prolém" jen minimálně. A to většinou jen díky dietní chybě. Opravdu chodím pravidelně na velkou, dokonce větší počet dní v týdnu i dvakrát za den, což je podle lékařů to nejsprávnější vyprazdňování. A za to vděčím správnému užívání produktů Herbalife a svému poradci, který mě trpělivě a profesionálně vedl a podporoval. Díky němu a zkušenostem s produkty tak mohu sama pomoci každému, kdo projeví zájem :-)

—————

Zpět