Moje vlasy

09.05.2010 14:40

Nejprve vás odkážu na svoje fotky, klikněte na Příběhy a prohlédněte si je v posledním příběhu, nazvaném Štěpánka. Pak se vraťte a čtěte dál...

Myslím, že víc slov netřeba...

Přece jen...před několika lety mi začaly padat vlasy a ať jsem zkoušela všechno možné i nemožné, očekávaný výsledek se nedostavil. Dnes už vím, že to souviselo se špatnou životosprávou, se špatným jídelníčkem, se špatným zvládáním stresu... Produkty Herbalife daly mému tělu vše, co potřebuje pro správnou funkčnost všech jeho buněk i orgánů... v neposlední řadě pomohla i vlasová kosmetika - šampon je mým prvním, který mě zbavil lupů napořád. Vlasy jsou jemnější, ale přitom pevnější, lesklejší, jejich barva sytější...a díky kompletní výživě mého organismu mám i krásné pevné nehty, takže můžu zodpovědně prohlásit, že umělé nehty jsem ještě na rukou neměla...určitě doporučuji vyzkoušet...

—————

Zpět