Moje tělo

07.05.2010 11:29

Naučila jsem se, že moje tělo je můj jediný, opravdový poklad, který doopravdy vlastním. Vždyť díky němu žiju! A tak jsem se naučila pečovat o něj s láskou a s respektem. A rozhodla jsem se, že chci pro něj to nejlepší. Začala jsem svému tělu dávat to nejlepší. Naučila jsem se pečovat o své tělo tak, aby mi dlouho a ve zdraví sloužilo. Dobře si pamatuji: co svému tělu teď dávám, a to jak o něj pečuji, to mi můj organismus vrátí za pár měsíců a let. I s úroky. V tomhle příroda nedělá rozdíl. Každému dá, co si zaslouží. A já rozhodně udělám všechno pro to, abych byla i ve vyšším věku zdravá, veselá a vitální, plná energie. Děkuji za tuto příležitost. Děkuji za tuto možnost, kterou hodlám naplno využít...a pokud možno tak touto prevencí snížit možnost vzniku jakékoliv nemoci na minimum. Tento přístup mi dává hodně optimismu do budoucna. Vím, že tak lépe a s nadhledem všechno zvládnu...

—————

Zpět