Moje pleť

09.05.2010 14:32

Díky špatnému zažívání jsem měla velké problémy s pokožkou i s pletí. Akné mě netrápilo jen v období puberty, ale v podstatě pořád. Pleť jsem měla jednou vysušenou, až se mi odlupovaly různě velké šupinky, jidny zase tak mastnou, že se už z dálky leskla... Když jsem díky produktům Herbalife a správnému jídelníčku a pitnému režimu dala do pořádku svoje zažívání (tím, že produkty v první řadě můj organismus vyčistily a zbavily ho všeho, co do něj nepatří, a ve druhé řadě můj organismus řádně vyživily vším, co potřebuje), začala se postupně vylepšovat i moje pleť. Akné se ve velkém zmírnilo, dokonce už moje pleť "neskákala" do takových extrémů - příliš vysušená nebo příliš mastná... A když jsem po nějaké době přidala produkty vnější výživy = kosmetiku, nestačila jsem se divit: pleť se mi i barevně sjednotila, takže už nebyly patrné různé fleky a skvrny jako dřív, akné pomalu, ale jistě ustoupilo (dnes objevím ojedinělý vřídek sem tam, což považuji za poslední projevy pročišťování pleti). Po prvé v životě jsem neměla žádnou alergickou reakci po vyzkoušení nové kosmetiky, což se mi  dříve stávalo pravidelně. Díky zkušenosti jsem zjistila, že kosmetika Herbalife je vysoce hypoalergenní, přírodní a účinná.

—————

Zpět