Kuřecí bifteček se zeleninou

04.03.2015 13:18

Ingredience (pro 3 osoby):

1) do trouby jsem dala zapéct 0,5 kg hranolek

2) 3 ks kuřecích prsíček jsem naklepala, lehoučce pomazala hořčicí, osolila a opepřila a pomalu smažila na pánvi na slunečnickovém oleji při nižší teplotě z obou stran

3) při tom jsem stihla nakrájet 1 cibulku, z řapíkatého celeru jsem odloupla dva stonky a nakrájela, dále jednu červenou papriku a připravila si vše do misky

4) po usmažení jsem biftečky schovala do misky pod pokličku a ve výpeku jsem krátce a lehce osmahla zeleninu s cibulkou, okořenila polévkovým kořením bez glutamátu sodného a omáčkou Shoyu (taktéž ze zdravé výživy)

No a hotovo :-) Večeři jsem načančala na talíře a užili jsme si narozeninovou chvilku u dobrého jídla :-) 

Protože mi zbyla dušená zelenina, druhý den jsem vytáhla z ledničky bylinkové tofu a podusila jej spolu se zbylou zeleninou, ještě jsem ke směsi nakrájela jednu bílou papriku a spolu s žitným kváskovým chlebem jsem měla přímo královský oběd :-)

Pro ty, co zastávají názor, že uvařená zelenina nesmí vychladnout, poté je prý kyselinotvorná... mám odpověď: na hotové jídlo jsem si nakapala UMEOCET a pár kapek omáčky Shoyu. Obě tyto ingredience mají schopnost učinit jakoukoliv potravinu zásaditou a v organismu se chovají zásaditě, takže vše je v pohodě :-D

—————

Zpět