Imunita v zimě

26.03.2011 19:30

Příběh měsíce: Jarka Poláčková

Celý život bojuji s nadváhou. Už jako mladá holka jsem byla plnější postavy. Potom přišly 3 děti a kila šla nahoru. Po každém porodu jsem byla vždy o trochu silnější. Postupem let jsem vyzkoušela různé diety, tablety na hubnutí, dělenou stravu, ale výsledek byl jen dočasný, pak se dostavil jo-jo efekt a váha byla zpátky.

Teď je mi 51 let, rok jsem byla nemocná a během toho roku jsem dost přibrala. To už bylo na mě moc, nemohla jsem se na sebe podívat ani do zrcadla. Začaly i zdravotní problémy. Rozhodla jsem se začít s tím něco dělat. Na internetu jsem si našla stránku - Centrum redukce váhy - zaujalo mě to, vyplnila jsem dotazník a čekala, až se mi ozve poradce. Wellness poradkyně se ozvala asi během 3 dnů. Vysvětlila mi, jak program funguje a já souhlasila s tím, že začnu. I když jsem byla ze začátku dost skeptická a nevěřila, že to funguje, šla jsem do toho a spolu s tim dodržovala pitný režim a pod jejím vedením se mi podařilo zeštíhlet v pase o 14 cm a bocích o 17 cm!

Jsem sama se sebou spokojená, cítím se velice dobře. Nastartovala jsem si novou etapu svého života, kdy se zase můžu na sebe dívat do zrcadla, pěkně oblékat a nemusím hledat oblečení, kde je 3 a více X. Známí mi říkají, že mi to sluší a to je pro mě největší odměna. Moje Wellness poradkyně mi byla velkou oporou a pod jejím vedením jsem dokázala něco, na co jsem opravdu hrdá a hlavně bych nikdy nevěřila, že tu váhu ještě dokážu shodit. Mám skvělý pocit, že jsem pro sebe a své zdraví udělala to nejlepší. Proto také patří veliký dík mé poradkyni, protože mi byla velkou oporou psychickou, ale i odbornou. Bez ní bych to asi nikdy nedokázala.

Mohu doporučit všem, kteří váhají začít. Opravdu to funguje!!!!!!! Zdraví Jarka

IMUNITA V ZIMĚ

 

Milé klientky a milí klienti,

Dnes se zaměříme na velmi podstatnou součást výživy ANTIOXIDANTY, které jsou důležité pro náš imunitní systém.

Spolu s věkem je produkce antioxidantů v organismu nižší, a proto musíme zvýšit přísun těchto látek prostřednictvím čerstvého ovoce a zeleniny. Výběrem potravin bohatých na antioxidanty s nízkým glykemickým indexem máme jistotu, že organismus získá jak živiny zpomalující proces stárnutí, tak rovnováhu energie.

Nákupní seznam potravin bohatých na antioxidanty:

Borůvky, brusinky, jahody, maliny, třešně, hrozny, švestky, blumy, jablka, rajčata, citrusové ovoce, ananasový meloun, kiwi, broskve, rozinky, brokolice, kapusta, listová zelenina, růžičková kapusta, špenát, červená řepa, avokádo, sladké brambory, sladké papriky, zelí, česnek, cibule, řeřicha, tykev, mrkev, hrášek. Čerstvé byliny: rozmarýn, máta peprná, šalvěj, tymián, oregano, kopr. Také zelený čaj a červený a modrý hroznový džus.

Jak vybírat potraviny podle hesla "kvalita, ne kvantita"

  • Vybírejte místně pěstované, sezónní, organicky produkované potraviny, abyste se vyhnuli škodlivým zemědělským chemikáliím.
  • Tuky jsou pro zdraví organismu nezbytné. Vynechávejte saturované tuky a hydrogenované formy a nahraďte je mastnými kyselinami Omega 3, 6 a 9 (rybí tuky, ořechy, semenné oleje, olivový olej).
  • Protein obnovuje a tvoří tělesné buňky - je nezbytný pro optimální činnost organismu. Dejte před kvantitou přednost kvalitě - libovému bílému masu, zvěřině, rybám, sóje a omezte červené tmavé maso.
  • Začleňte do své stravy více sóji - jednu z potravin s nejnižším glykemickým indexem.
  • Vyměňte červené víno za červený džus z hroznů - nejprospěšnější ze všech ovocných džusů a skvělou náhrada alkoholu, který urychluje proces stárnutí.
  • Nahraďte stolní sůl za organickou, na minerály bohatou mořskou sůl.
  • Velké porce jídla způsobují únavu, protože zažívací ústrojí a játra mají spoustu práce se zpracováním potravy.
  • Zdvojnásobte přísun zeleniny na 10 porcí denně, jezte polovinu ve formě syrového salátu a zbytek lehce uvařte (v páře nebo dušené), aby byly zachovány živiny a obsah vlákniny.
  • Nikdy nevynechávejte snídani - ke správnému startu do nového dne potřebujete plnou zásobu pohonných látek, tedy dostatek energie pro mozek a tělo.
  • Omezte konzumaci zpracovaných, rafinovaných potravin z bílé mouky - chléb, těstoviny, rýže, pečivo, sušenky. Vybírejte potraviny celozrnné.
  • Pijte během dne vodu, s jejíž pomocí budou buňky v těle po celý den dostatečně hydratovány a udrží si svoji svěžest. Perlivé nápoje vyčerpávají z organismu minerály - vyhýbejte se jim.

TIP pro zimní období:
Nečekejte, až se dostaví nachlazení. Buďte připraveni a poskytněte imunitnímu systému podporu a obranné látky proti virům a bakteriím, které na nás v zimě útočí. Každodenní antioxidační podpora vám pomůže udržet nachlazení v uctivé vzdálenosti.

Dnes Vám jako produkty měsíce února představujeme silné zdroje antioxidantů:

SHIZANDRA PLUS
obsahuje výtažky Schizandry, rostliny bohaté na živiny, která pomáhá zlepšit schopnost organismu efektivně přenášet kyslík. Přípravek obsahuje rovněž antioxidační vitamíny a aminokyseliny, které podporují imunitní systém organismu. Schizandra Plus je skvělým pomocníkem pro každého, kdo vede náročný, stresující životní styl nebo sportuje!

RoseOx*
Výtažky rozmarýnu obsahují dvanáct antioxidantů. Antioxidanty mohou pomoci chránit imunitní systém tím, že bojují proti volným radikálům a obnovují důležité živiny, o které organismus každý den přichází. Tento doplněk obsahuje účinné antioxidační polyfenoly, které pomáhají obnovit vitamín C v jeho aktivní formě.

Únor ve zdraví se silnou imunitou Vám přejí
Štěpánka a Míša

—————

Zpět