Chronický zánět středního ucha

16.11.2010 21:44

Produkty Herbalife neléčí! Díky produktům můžeme tělu dodat potřebné základní živiny pro každý jeden den a tělo se tak díky úžasné schopnosti regenerace posílí a je pak schopno spolu s úpravou životního stylu i se s lecčíms samo vyrovnat.

Pokud užíváte léky, užívejte je dál! Bez souhlasu lékaře nepřestávejte s užíváním léků!

Podle tradiční čínské medicíny se skrz uši projevují ledviny. To znamená, že pokud trpíte častými záněty středníh ucha, může to být mimo jiné způsobeno i tím, že možná máte oslabené ledviny a ledviny proto hůře pracují.

Je potřeba:

  • zavést dokonalý pitný režim (naaučíme)
  • přiměřeně se oblékat dle počasí, chránit se před větrem
  • otužovat se
  • přiměřeně sportovat (stačí půl až hodina svižné chůze denně)
  • upravit jídelníček (naučíme)
  • jíst pravidelně, raději víckrát a menší porce
  • doporučené produkty: Formule 1, Aloe nápoj, Thermojetics (pro pročištění ledvin a tím se zlepší i jejich funkce, díky všem třem prvním produktům se pročistí celkově celý organismus), Schizandra Plus (pro odhlenění dutin), Guarana (pro posílení imunity), Herbalifeline (pro posílení cév), Multivitamín - dávkování produktů určujeme individuálně při pravidelných konzultacích

 

S chronickým zánětem středouší mám osobní zkušenost. Trpěla jsem na ně již od "plínek", mám za sebou několik operací obou uší a nekonečné roky, kdy jsem navštěvovala ušní lékaře 1x až 2x každý měsíc. Spolykala jsem spoustu léků, stejně tak prolila spoustu kapek ušima i nosem. V létě 2008 jsem začala užívat produkty Herbalife, a dnes jsem bez léků a bez potíží. Což po 36 letech lékařské i nemocniční péče je pro mne ZÁZRAK. Přece jen jsem se byla "podívat" za svou ušní lékařkou a ta se jen divila a divila... :-) přeji totéž i všem vám ostatním, kteří máte stejné potíže. Tak co, vyzkoušíte produkty? Konzultace

—————

Zpět