Chraňte své srdce

24.06.2010 11:28
Příběh měsíce: Eva Batistová

Je mi 50 let. Celý život jsem měla štíhlou postavu a nosila moderní oblečení. Po 40. roku se postupně začala navyšovat moje váha. Zkoušela jsem různé diety, bohužel marně, váha stoupala. Letošní rok se stal pro mou postavu a celkovou vizáž kritickým, ale zároveň rozhodujícím! Nechtěla jsem již déle nosit na svém těle přebytečná kila!!! Zadýchávala jsem se při jakékoliv námaze, těžko se mi ohýbalo, měla jsem bušení srdce a byla neustále unavená a ospalá. Nenáviděla jsem své tělo a stal se ze mne zakomplexovaný člověk vyhýbající se všem zrcadlům.

Na internetu jsem nalezla stránku Centrum redukce váhy. Vyplnila pak dotazník a s velkou nadějí, jak konečně zhubnu, čekala na odpověď. Po telefonickém rozhovoru s Wellness poradkyní, jsem si objednala doporučené výrobky. Změnila jsem své stravovací návyky a zároveň s tím se začal měnit i celý můj život. Úspěch se začal velmi brzy dostavovat, a to posílilo mé sebevědomí. Zvýšila se mi energie, přestala jsem být unavená a začala žít opět s radostí. Laboratorní rozbor krve ukázal skvělé výsledky a vysadila jsem různé léky, které jsem dlouhodobě užívala. V pase jsem zeštíhlela o 14 cm. Neustále konzultuji úpravu programu se svou Wellness poradkyní a dále se řídím podle jejích pokynů. Můj manžel je nadšen mou postavou a i on se rozhodl používat Wellness program se slovy:

"KDYBYCH TY ZMĚNY NEVIDĚL NA VLASTNÍ OČI, TAK BYCH TOMU NEVĚŘIL, ALE OPRAVDU TO FUNGUJE".

Závěrem bych ráda doporučila tyto programy všem lidem, kteří chtějí mít úspěch se snížením váhy a zformováním postavy.

Krásný březen plný pěkných zážitků a kvalitní přípravu na jaro s pomocí Vašeho osobního Wellness konzultanta, který je připraven Vám poradit, jak docílit co nejlepších výsledků s vnitřní i vnější výživou. Eva Batistová

DEJTE ŠANCI VAŠEMU SRDCI

Milí klientky a klienti,

dnes se podíváme na to, jak nejlépe chránit své srdce. Každý den cítíme napětí a stres a naše srdce bije jako o závod. To vše obvykle proto, že chceme dosáhnout výsledků, někam se dostat, něco dokončit, s někým se setkat...

Samozřejmě potřebujeme odpočinek a uvolnění. Stres a napětí nás zbavuje zásob živin odčerpáváním chemických látek, které pomáhají udržet správnou činnost imunitního systému. Proto jsou lidé často trpící stresem náchylnější ke krátkodobým i dlouhodobým onemocněním, počínaje běžným nachlazením a srdečními chorobami konče.

ODPOČINEK SPOJENÝ S VYVÁŽENOU NUTRIČNÍ STRAVOU je proto skvělou prevencí negativních fyzických projevů stresu a nadměrného zatížení organismu.

Stres a vaše strava

   Pamatujte:

Co jíte a pijete, může pomoci či uškodit schopnosti vašeho organismu vyrovnat se s nadměrnou zátěží.

Organismus může podávat špičkové výkony pouze tehdy, dodáte-li mu špičkové pohonné látky, například dostatek čerstvého ovoce a zeleniny a vysoce kvalitní protein.

Rychlé občerstvení, velké množství tuku, zpracované karbohydráty a alkohol mohou negativně ovlivnit vaši schopnost vyrovnání se stresem a mohou přispět k nabytí pocitu únavy a podráždění.

Také nadměrná váha může do našeho každodenního života vnést nepříjemný stres.

Drahocenné vitamíny a minerály, kterých je organismus zbaven během období stresu, mohou být doplňovány pomocí každodenních doplňků. To se stalo téměř nezbytnou prevencí. 

OMEZTE STRES NA MINIMUM

Očekávejte méně a dočkáte se menšího zklamání...

Vyjděte si na čerstvý vzduch...

Dopřejte si krátké zdřímnutí a nepociťujte za to vinu...

Dělejte vždy jen jednu věc...

Více se smějte, berte humor vážně. Smích léčí!

Vyjděte si na čerstvý vzduch.

Žijte nyní. Buďte tvořiví a dělejte to, co Vás těší.

Hektický a často stresující životní styl dnešní doby však znamená, že je potřeba více se cíleně zaměřit na co nejlepší výživu pro srdce a posílit tak svou obranyschopnost před stresem. Mořská potrava je velmi výživná. Průzkumy však ukazují, že v evropské stravě prospěšné vlastnosti mořských potravin často nejsou plně využívány. Přijímáte jich dostatek? Odborníci na výživu doporučují alespoň tři porce rybího masa týdně. Toto množství zaručuje adekvátní poměr nezbytných mastných kyselin Omega-3. Nezbytné, protože organismus je neumí produkovat a musí je získávat z potravinových zdrojů. Nabízíme Vám vhodnou alternativu v našich produktech - můžete každý den přijímat určené množství Omega-3 mastných kyselin a chránit tak své srdce naprosto snadným způsobem.

 

Přejeme Vám krásný červen, plný sluníčka, pohody a dobré kondice.

—————

Zpět