Síla Země - síla Ženy

17.05.2017 12:28

Síla Země – síla Ženy

 

Utíkám

Běžím pryč

Od všeho

Od všech

Míjím domy, ulice

Míjím rybník, les

Zastavuji se

Jsem sama

Hluboce dýchám

Jsem opravdu sama

Jsem tak těžká!

 

Klesám svou vlastní tíhou do trávy

Vůně Země mě obestře jako mlha

Těžce dýchám

V hrudi mám balvan

Rozpíná se a tlačí

Bože, to bolí!

Pomoz mi!

 

A pomoc přichází

Cosi ve mně povolí

Pláču

Roním slzy

Pláču

A pláču

A stále pláču

 

Skrápím zemi kolem sebe slzami

Balvan v hrudi se rozpouští

A já ve svých slzách

V těch obrovských kapkách esence mé duše

Předávám Zemi vše, co jsem nastřádala…

 

Odmítnutí

Nepřijetí

Osamocení

Zoufalství

Křivdy

Zlá slova

Zlé skutky

Ponižování

Využívání

Zneužívání

A mnoho dalšího…

 

Pláču

A pláču

A stále pláču

Zdá se mi, že můj pláč nemá konce

A Země pije mé slzy

Pije ten hořký nektar

Jako kapky rosy  

 

Vypláču svou poslední hořkou slzu

Vyčerpáním usínám

Vše kolem ztichne

Spím jako dítě v matčině náruči

Země mě kolébá

Napila se mého deště bolesti a zoufalství

Teď dává ona mě

Dává mi svou energii

Energii lásky

Chuť žít

 

Můj spánek je sladký

Vyvažuje hořkost mých slz

Země tiše zpívá píseň života

Jsem v bezpečí

 

Probouzím se

Cítím vůni trávy, květů

Slyším švitořit ptáčky

Jsem lehká jako pírko

Vidím slunce

Cítím lásku

 

Vstávám

Vykročím

Jeden krok

Druhý krok

Kráčím

Rozpřahuji náruč

Nastavuji svou tvář slunci

Vycházím vstříc novým začátkům

Tančím

Žiju!

 

 

 

 

 

 

 

 

—————

Zpět