Jak jsem se stala terapeutkou zraněných duší...

10.04.2017 13:34

Jednou jsem byla u léčitelky. Léčitelka mi řekla, že u mne nemá co léčit, že mám stejné schopnosti jako ona a že bych také měla pomáhat druhým... Tím, že pomáhám druhým, léčím vlastně i sebe...

Když se tak ohlédnu k posledním několika létům, řeklo mi v podstatě totéž více lidí - léčitelky, kartářky, vědmy...

A jednoho krásného rána, po probuzení, mne napadla myšlenka, že jsem terapeutka zraněných dušíprotože i já patřím mezi zraněné duše a z pohledu všeho, čím jsem si v životě prošla, mohu tuto vlastní zkušenost předat dál a pomoci… třeba právě vám :-)

Budu tedy přidávat příběhy ze svého života. Ze svého léčení duše, které mi poskytly a dodnes poskytují životní situace. Každá událost, každý okamžik mého života je pro mne významný. Jednoho krásného dne jsem slova jako překážky, bolest, utrpení, trauma a jim podobné nahradila jediným slůvkem – VÝZVA.

A začaly se dít zázraky.

Postupně vám budu o každém z nich vyprávět…

 

 

 

 

—————

Zpět